בקשה לקבלת אישור לתרופה או טיפול מחוץ לסל

תרופות וטיפולים מחוץ לסל הבריאות מוצעים לחולים רבים במצבים רפואיים שונים, ממחלות אקוטיות ועד למחלות כרוניות, קשות או ממאירות. ישנם חולים שהתרופה או הטיפול הניתן בסל, גורמים להם נזק או תופעות לוואי או שאינם מסייעים להם כלל ועליהם לצרוך תרופה או טיפול שאינם בהתוויה למחלתם או שאינם בסל הבריאות כלל.

ישנה חשיבות רבה לאופן הפניה ולמהות הבקשה. לכל קופת חולים מנגנון משלה בטיפול בבקשות אלו. חשוב להכיר אותו, לפנות באופן מסודר על פי המקובל באותה הקופה, לפנות לגורמים המתאימים, לנסח את הבקשה באופן ברור ולצרף מסמכים מתאימים. קופות החולים מאפשרות הליך של בקשות וערעורים וחשוב לפעול לפיו על מנת לא להפסיד את הזכות להליך ולא פחות חשוב, למצות את ההליך מול קופת החולים טרם פניה לבית המשפט.

משרדנו מטפל במיצוי ההליך מול קופת החולים בצורה המיטבית ובתביעות נגד קופות החולים בבית הדין לענייני עבודה.

סיפור לקוח נ. אישה כבת 60 סובלת ממספר מחלות רקע שאינן מסכנות חיים, נזקקת לטיפול בדלקת עיניים כרונית חריפה שלקתה בה. הטיפול המקובל לא מסייע והרופאה המטפלת ממליצה על תרופה שאינה בהתוויה. נ. מטופלת בתרופה באופן חד פעמי  ( למזלה לרופאה המטפלת היתה דוגמא של התרופה במשרדה), והדלקת נסוגה ונ. מרגישה הטבה במצבה. נ. נזקקת לטיפול מונע מדי חודשיים כדי שהדלקת לא תשוב. נ. פונה לסניף קופת החולים שלה בבקשה לתרופה, הבקשה נדחית. נ. פונה למשרדנו, אנו פונים שוב לקופת החולים, הפעם באופן מסודר, ולאחר שליחת הבקשה ומעקב טלפוני צמוד, התרופה מאושרת עבורה.

 

  • ·         כחלק מהטיפול בלקוח, משרדנו מסייע בהשגת החומר התומך בבקשה, כולל פניה לרופאים, קביעת תורים לבדיקות רלונטיות לבקשה, איתור מסמכים, בקשה של טופסי התחייבות וכיוצ'.